Tuesday, April 7, 2009

Aku Masih Mencari..

aku masih mencari..
mencari hari-hari yg cerah..
keceriaan wujud di situ..

kerana hariku ini masih mendung..

di penuhi rintik-rintik hujan..

aku masih mencari..
rimbunan pepohon yg menghijau..
ketenangan ada di situ..

kerana duniaku ini ketandusan..

diselimuti kegersangan yg melampau..


aku masih mencari..
malam malam yang tiada mimpi,

tiada kerinduan di situ,
kerana malamku dibayangi rasa gelisah..

dihantui mimpi semalam..


aku tetap dan terus mencari..

biar di mana bisa kutemui..

kecerian hari semalam,
ketenangan semalam,
segalanya tentang semalam..

2 comments:

wande-ful said...

hello...apsal post2 ko nih makin lama makin poyo nih? jiwang berkaratz....karatz...

bole tak ko cerita kan benda2 yg boleh happy kan ko...cthnyer cm kuar ngn aku arituh..kahkahkahakha...

dah la beb....the bright future..is awaiting for uuuuuuuuuuuu

LiYaNa2709 said...

moga kamu jumpa apa yg kamu cari
moga kamu dapat apa yg kamu nak